Wij helpen u graag! (deel 6)

Dit artikel maakt onderdeel uit van de serie ‘Wij helpen u graag!’. Hierin vertellen wij over de gewijzigde dienstverlening in het vernieuwde gemeentehuis. Sinds de opening van het vernieuwde gemeentehuis zijn er ruimere openingstijden en is de dienstverlening verbeterd. En voor veel vragen kunt u nu terecht bij de Servicebalie.

Melding Openbare ruimte

Ziet u bijvoorbeeld dat straatverlichting niet werkt, een stoeptegel kapot is, een straat blank staat, er afval gedumpt is of is uw vuilnis niet opgehaald? Deze meldingen kunt u doorgeven aan de Servicebalie door te bellen met telefoonnummer (0341) 359 611 of langs te komen in het gemeentehuis.

Openingstijden Servicebalie

Dag Tijd
Maandag 08.30 - 17.00 uur
Dinsdag 08.30 - 17.00 uur
Woensdag 08.30 - 17.00 uur
Donderdag 08.30 - 20.00 uur
Vrijdag 08.30 - 12.30 uur
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten

Wist u dat…

u meldingen over de openbare ruimte ook online kunt doorgeven via de website www.verbeterdebuurt.nl?