Mijn Regie

U gaat naar Mijn Putten en logt in door op ‘Inloggen op Putten – Mijn Regie’ te klikken. U komt op de inlogpagina. Daar logt u in met uw DigiD. Heeft u nog geen DigiD? Vraag dan eerst online uw DigiD aan.

Na de inlog komt u op uw eigen persoonlijke startpagina van Mijn Regie. Uw consulent deelt hier de volgende informatie met u die afhankelijk is van uw situatie:

  • Gegevens van uw contactpersonen binnen de gemeente.
  • Uw eigen contactgevens die bekend zijn uit de BRP (Basisregistratie Personen). Deze gegevens kunt eventueel aanvullen met gegevens zoals telefoonnummer(s) en e-mailadres.
  • Documenten zoals het onderzoeksverslag. Deze kunt u openen en lezen. Na het lezen kunt u aangeven of u akkoord bent met het document. Eventueel voegt u een opmerking toe die de consulent kan lezen.

U kunt zelf ook acties uit voeren via Mijn Regie:

  • Een afspraak maken met uw consulent
  • Communiceren met uw consulent. Loopt de indicatie van uw verstrekking bijna af en heeft u een verlenging nodig? Dan kunt u dat via Mijn Regie melden. Het voordeel is dat u dan geen nieuw formulier hoeft in te vullen en uw consulent goed op de hoogte is over uw situatie.

Persoonlijke tijdlijn

U heeft de beschikking over een persoonlijke tijdlijn. Deze tijdlijn is gestart op het moment dat u uw eerste melding bij de gemeente Putten heeft gedaan. Op deze tijdlijn vindt u alle contactmomenten die u heeft gehad. Heeft u met uw consulent acties afgesproken naar aanleiding van gestelde doelen? Dan staan deze ook op de tijdlijn. De acties die er staan kunt u zelf openen, eventueel voegt u een aanvulling toe of stelt u vragen. Daarnaast kunt u aangeven of u de actie heeft uitgevoerd.