Documentair Structuur Plan 2011
Hoofdstuk 1 Het archief- en informatiebeheer van de gemeente Putten
1.2 Het opstellen van een documentair structuurplan
1.3. Het Puttense Model van het Documentair Structuurplan
1.4 Factoren en ontwikkelingen die invloed hebben op het archief- en informatiebeheer
1.5. Doel van informatie- en archiefbeheersstructuur
1.6 Randvoorwaarden, wetgeving en regels
1.7 Vormgegeven archieffunctie
1.9 Wat kunnen risico’s en knelpunten zijn voor informatie- en archiefbeheer
1.10 Organogram van de gemeente Putten
1.11 Missie van de gemeente Putten en visie op de organisatie
1.12 Missie en visie op het informatie en archiefbeheer (informatievoorziening)
Hoofdstuk 2 Organisatie van archief- en documentair informatiebeheer
2.2 Zorg, beheer en verantwoordelijkheid archiefbeheer
2.3 Kwaliteitsproces archief- en informatiebeheer
2.4 Afdelingsbeleidstukken en Kwaliteitshandboek WerkWijzer Interne Zaken
Hoofdstuk 3 Kennis- en handelingenbank, de kern van de digitale bedrijfsvoering
3.1. Archief- en informatiebeheer, iOverheid , een voorwaarde voor E-Overheid
3.3. Kennis- en handelingenbank
3.5 Indicatoren t.b.v. bedrijfsvoering en besturen
Hoofdstuk 4 Programmatuur en duurzaamheid archiefbescheiden
4.1. Zorgplicht en duurzaamheid
4.2. Het bewaren van digitale archiefbescheiden
4.3. Kwaliteitseisen materialen
4.6. Overzicht van huidige programmatuur en hardware
Bijlage 1 Acties
Bijlage 2 Risicoanalyse op het archief- en informatiebeheer
Bijlage 3 Beleidslijn conversie, migratie en substitutie
Bijlage 4 Verandering interbestuurlijk archieftoezicht
Bijlage 5 Overzicht van materialen die gemeente Putten gebruikt
Bijlage 6 Overzicht software (toegespitst op toegankelijkheid
Bijlage 7 Overzicht software (toegespitst op versie, server en locatiegegevens
Bijlage 8 Procesbeschrijving Registratie
Bijlage 9 Procesbeschrijving Archiveren
Bijlage 10 Procesbeschrijving Vervanging