Kapotte straatverlichting

U kunt meldingen en klachten over kapotte straatverlichting zelf online doorgeven aan de gemeente.

Kapotte straatverlichting online doorgeven

Tijdens kantooruren kunt u ook:

  • bellen met de Servicebalie via telefoonnummer (0341) 359 611 
  • een bericht via WhatsApp sturen naar 06 203 06 284
  • in het gemeentehuis bij de Ontvangstbalie uw storing of klacht melden.

Eens per 10 werkdagen worden de reparaties uitgevoerd. Meldingen die de (verkeers-)veiligheid en openbare orde in gevaar brengen, krijgen voorrang op de reguliere storingen, en pakken wij zo spoedig mogelijk op.

Wat moet u doen als u 's avonds of in het weekend een urgente storing of noodsituatie heeft?

In geval van een urgente storing of noodsituatie kunt u buiten kantoortijden bellen naar het storingsnummer 088 396 6477. Let op: Dit nummer is niet bedoeld voor het melden van één kapotte lantaarnpaal.

Bij één van de volgende situaties kunt u het storingsnummer bellen:

  • Bij één of meerdere hele straten of een hele woonwijk brandt de openbare verlichting niet.
  • Er is een lichtmast aangereden en deze staat of ligt gevaarlijk op de grond.
  • Er hangt een armatuur los aan een lichtmast of ligt op de grond.
  • Bij vandalisme waarbij een gevaarlijke situatie ontstaat voor verkeer of omgeving.
  • Als een deurtje van een lichtmast eruit is en de bedrading zichtbaar is.
  • Als een verdeelkast of schakelkast omver is gereden. Of u ziet dat daar schade aan is.

Bij een urgente storing of melding hebben wij de volgende informatie nodig:

  • Het lichtmastnummer.
  • Bij een grotere storing graag meerdere lichtmastnummers.
  • Naam van de straat of straten.

Voor de storingsmonteur is het belangrijk om de juiste gegevens te hebben.

Mogen wij contact met u opnemen?

Graag ontvangen wij uw contactgegevens. Zodat wij bij vragen over de storing of noodsituatie contact met u kunnen opnemen. Wij behandelen uw gegevens vertrouwelijk volgens onze AVG.

Anonieme meldingen worden telefonisch niet aangenomen.