Gedragsregels social media

Gemeente Putten gebruikt social media om inwoners en andere belangstellenden te informeren en met hen in contact te zijn. Wij nodigen u van harte uit om te reageren op onze berichten en zijn benieuwd naar uw reactie. Wel houden we de gesprekken graag constructief. Daarom vragen wij u rekening te houden met onze gedragsregels.

• Wij respecteren elkaar en elkaars mening. We discussiëren op een open, gelijkwaardige en respectvolle manier. Daarom vragen wij u om op een fatsoenlijke manier op elkaar en ons te reageren. Plaats dus geen beledigende, bedreigende of anderszins kwetsende teksten en/of afbeeldingen.
  • Respecteer de privacy van andere mensen. Plaats daarom geen persoonlijke informatie, telefoonnummers, afbeeldingen van personen of mailadressen. Bij klachten vragen wij u om uw persoonlijke gegevens in een privébericht te sturen. Of door te geven via de telefoon of e-mail.
  • Plaats alleen reacties die over het onderwerp gaan en plaats geen commerciële uitingen als reactie op onze berichten.
  • Plaats geen reacties met een anoniem of fake account.

Berichten die onze gedragsregels overtreden worden verwijderd. Komt het vaker voor? Dan blokkeren we uw account. Wij gaan ervan uit dat dit niet zo ver hoeft te komen.

Social mediakanalen Gemeente Putten