Actueel

Blijf op de hoogte van besluiten van de gemeente Putten en wat er gebeurt in uw directe woon- en leefomgeving. Lees bijvoorbeeld onze gemeentelijke informatiepagina's in huis-aan-huisblad De Puttenaer of abonneer u op onze e-mailnieuwsbrief. Ook posten wij wekelijks meerdere berichten op social media: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn en YouTube. Officiële bekendmakingen vindt u via Overheid.nl. De kalender met evenementen in Putten vindt u op onze website.

• Bekendmakingen

Wilt u weten welke besluiten de gemeente neemt over planning in uw directe omgeving? Bekijk vastgestelde omgevingsplannen, verleende vergunningen voor evenementen en verbouwing of het kappen van een boom. Al deze besluiten maken we officieel bekend via Overheid.nl. Voor hen die digitaal minder vaardig zijn, publiceren wij de bekendmakingen ook op onze gemeentelijke pagina's in huis-aan-huisblad De Puttenaer.

• Nieuwsberichten

Blijf op de hoogte van het nieuws van de gemeente Putten. Abonneer u op onze RSS-feed. Nieuwsberichten blijven drie maanden online op onze website.

• E-mailnieuwsbrief

Abonneer u op de e-mailnieuwsbrief van de gemeente Putten. Elke week ontvangt u het belangrijkste nieuws in uw mailbox.

• Gedragsregels social media

Gemeente Putten gebruikt social media om inwoners en andere belangstellenden te informeren en met hen in contact te zijn. Wij nodigen u van harte uit om te reageren op onze berichten en zijn benieuwd naar uw reactie. Wel houden we de gesprekken graag constructief. Daarom vragen wij u rekening te houden met onze gedragsregels.

• Informatiepagina

Via de gemeentepagina’s in huis-aan-huisblad De Puttenaer houden wij u op de hoogte van ontwikkelingen, projecten, activiteiten en bekendmakingen. Ook leest u in deze krant de wekelijkse column Fontanusplein 1 van burgemeester en wethouders. De Puttenaer wordt elke woensdag huis-aan-huis bezorgd. Wilt u De Puttenaer digitaal lezen? U leest de e-paper op www.deputtenaer.nl/archive.

• Evenementenkalender

Op de evenementenkalender ziet u voor welke activiteiten een APV-vergunning is aangevraagd en wat de status van deze aanvraag is. Voor meer informatie neemt u contact op met de afdeling Staf via telefoonnummer (0341) 359 662. Onderstaande evenementenkalender is onder voorbehoud.

• Wegafsluitingen & Wegwerkzaamheden

Inwoners, bezoekers, ondernemers. Als er wegafsluitingen of wegwerkzaamheden zijn, hebben we daar allemaal mee te maken. Bekijk de actuele wegafsluitingen en wegwerkzaamheden in onze gemeente.

• Gemeentegids Putten

De Gemeentegids van Putten is een handzaam boekje voor elke inwoner die informatie graag op papier tot zich neemt. In de gemeentegids vindt u informatie over de Puttense politiek en het dagelijks bestuur van onze gemeente. Ook geven wij u informatie over de ambtelijke organisatie en bij wie u terecht kunt voor vragen. Daarnaast is de zorgwijzer opgenomen in de nieuwe gids en staan er adressen in van bedrijven, scholen, verenigingen en clubs in onze gemeente.

• Hulp aan Oekraïne

Gevluchte Oekraïners komen naar Nederland, ook naar Putten. Wilt u huisvesting bieden aan vluchtelingen uit Oekraïne? Wij vragen u dit te melden via het online formulier.

Heeft u een vraag en vindt u het antwoord niet op onze website? Van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 12.30 uur kunt u bellen met de Backoffice via telefoonnummer (0341) 359 611.