Pasfoto maken in het gemeentehuis

U kunt in het gemeentehuis een foto maken in een fotocabine (zelfbediening). U kunt hiervan gebruik maken tijdens de openingstijden van het gemeentehuis.

U hoeft geen afspraak te maken om hiervan gebruik te maken. De fotocabine is helaas niet geschikt voor jonge kinderen en rolstoelgebruikers. Dit komt omdat het krukje niet in hoogte verstelbaar is. Ook in geval van grijs of wit haar kunt u beter een pasfoto laten maken bij een fotograaf. De reden hiervan is dat het contrast op de foto anders niet goed is. Wilt u er zeker van zijn dat de foto aan alle eisen voldoet adviseren wij u naar een vakfotograaf te gaan.

Openingstijden gemeentehuis

• Pasfoto voor officiële documenten € 9,00
  • Pasfoto voor online verlengen rijbewijs € 13,00

U kunt alleen pinnen in de fotocabine.

Overzicht fotografen en fotocabines

Een overzicht van erkende fotografen en andere goedgekeurde fotocabines vindt u met de locatiewijzer op de website van de RDW.