Bezoekersonderzoek Putten

Wat vinden de vakantiegangers van Putten? Welke attracties en plekken bezoeken zij? Hoe waarderen ze hun verblijf? Welke plekken, evenementen bezoeken de recreërende inwoners uit de eigen gemeente of de regio? Hoe waarderen zij het bezoek?

Deze vragen en nog meer stellen VVV Putten en gemeente Putten in het bezoekersonderzoek, dat begin mei 2024 van start is gegaan en zal duren tot de herfstvakantie 2024.

Vragenlijst

De online vragenlijst kunt u invullen via www.putten.nl/bezoekersonderzoek. Het invullen kost ongeveer 10 minuten tijd.

In 2021 gaven de bezoekers een gemiddelde waardering van een 8,8. Natuurlijk hopen VVV Putten en gemeente deze score ook dit jaar te behalen. Dat zou een mooie uitkomst zijn. Daarnaast willen VVV Putten en de gemeente ook ideeën ophalen om Putten nog aantrekkelijker te maken voor een kort of lang verblijf in de gemeente.

Resultaten

Wethouder Ewoud ’t Jong in wiens portefeuille Recreatie en Toerisme zit, hoopt dat recreatieondernemers, horeca en winkeliers in de gemeente de bezoekers stimuleren de vragenlijst invullen. ’t Jong: “Het verzamelen van data is steeds belangrijker. Ik hoop dat vele bezoekers en inwoners de moeite nemen om de vragenlijst in te vullen zodat we veel tips en suggesties krijgen. Samen met VVV Putten, recreatieondernemers, winkeliers, betrokken verenigingen en maatschappelijke organisaties kunnen we zo Putten nog meer, creatiever en attractiever op de kaart zetten. Zo blijft Putten gastvrij, gezellig en vertrouwd.”

De uitkomsten van de monitor zullen begin 2025 bekend worden.

Vragenlijst:

www.putten.nl/bezoekersonderzoek