Heeft u de aanslag gemeentelijke belastingen 2024 al betaald?

Eind februari heeft de gemeente Putten de aanslag gemeentelijke belastingen 2024 verstuurd. Het aanslagbiljet kreeg u per post of verscheen in uw Berichtenbox van MijnOverheid. Heeft u niet gekozen voor een automatische incasso? Vergeet dan niet om de aanslag uiterlijk vrijdag 31 mei 2024 te betalen.

Lukt het niet om de aanslag in één keer te betalen? Vraag dan een betalingsregeling aan via www.putten.nl/betalingsregeling. Denkt u dat u op grond van uw inkomen mogelijk recht heeft op kwijtschelding? Vul dan het aanvraagformulier in via www.putten.nl/kwijtschelding.

Het kan vervelende gevolgen hebben als u niet op tijd betaalt. Er kunnen uiteindelijk aanmanings- en zelfs dwangbevelkosten in rekening worden gebracht.

Contact opnemen

Gemeente Putten