Informatiebijeenkomst Erfgoedbeleid op 22 mei

Het college van B&W heeft dinsdag 23 april 2024 het besluit genomen om zo’n 25 panden als voorlopig monument aan te wijzen. Deze panden vallen nu onder de voorbescherming van de Erfgoedverordening.

Participatie

Het college trekt bij het opstellen van het Erfgoedbeleid op met historische verenigingen en betrokken inwoners. Hiervoor namen op 11 december 2023 een aantal inwoners en leden van Platform Cultuurhistorisch Erfgoed Putten deel aan een openbare thema-avond over de mogelijke opzet van de nieuwe uitgangspunten van het Erfgoedbeleid van de gemeente Putten.

www.putten.nl/erfgoedbeleid

Bijeenkomst 22 mei

In vervolg op de bijeenkomst van 11 december 2023 is er op 22 mei 2024 een tweede informatiebijeenkomst. Wij willen u, als geïnteresseerde in ons erfgoedbeleid en als inwoner van de gemeente Putten, die avond bijpraten over de opzet van het nieuwe beleid en het vervolgtraject. Ons doel is om na de zomer het nieuwe Erfgoedbeleid aan de gemeenteraad ter vaststelling aan te bieden.

U bent welkom om 19.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur) in het gemeentehuis van Putten (Fontanusplein 1).

Gemeente Putten
Reinier den Boer