Nieuws

Blijf op de hoogte van het nieuws van de gemeente Putten. Geen nieuwsberichten missen? Abonneer u op onze RSS-feed. Nieuwsberichten blijven drie maanden online op onze website.

• Startpunt Geldzaken: bijna met pensioen

16 april 2024

Is uw pensioen in zicht? Dan heeft u wat te kiezen. Bijvoorbeeld wanneer u precies met pensioen wilt. Weet u welke potjes u voor later heeft? En welke mogelijkheden uw werkgever biedt? Startpunt Geldzaken helpt u om inzicht te krijgen in de keuzes die u heeft voor uw pensioen.

• Laan op landgoed Oud Groevenbeek vernoemd naar stichters

03 april 2024

Op donderdag 28 maart hebben wethouder Cornelissen (Gemeente Putten) en wethouder Van Veen (Gemeente Ermelo) de naam onthuld van de laan op landgoed Oud Groevenbeek. Dit gebeurde in de aanwezigheid van enkele nabestaanden, bewoners van het landgoed, boswachters en terreinbeheerders van Natuurmonumenten.