Verloren of gevonden voorwerp melding maken

Heeft u een voorwerp verloren of gevonden? Dan horen wij dit graag. U kunt dit online of bij de Servicebalie in het gemeentehuis aan ons doorgeven.

Een verloren voorwerp melden

Een gevonden voorwerp melden

Ga naar het overzicht om te zien of uw verloren voorwerp gevonden is.

Overzicht van gevonden en verloren voorwerpen

Identiteitskaart, paspoort of rijbewijs

Bent u uw document verloren? Dan kunt u bij de Servicebalie in het gemeentehuis een verklaring van vermissing laten maken. U kunt direct een nieuw document aanvragen. Een aantal zaken kunt u ook online regelen, meer informatie hierover leest u op onze website.

Heeft u een document gevonden? Wij vragen u dit document naar de Servicebalie in het gemeentehuis te brengen. U mag dit niet thuis bewaren.

Sleutels

Bent u uw sleutels verloren? Bij de Servicebalie in het gemeentehuis bewaren wij gevonden sleutels. Tijdens de openingstijden van het gemeentehuis kunt u komen kijken of uw sleutels zijn gevonden.

Heeft u sleutels gevonden? U kunt de gevonden sleutels tijdens de openingstijden van het gemeentehuis brengen bij de Servicebalie in het gemeentehuis. Of gooi ze in de brievenbus van het gemeentehuis.

Verloren en gevonden sleutels zetten wij niet op onze website.

OV-chipkaart of bankpas

Deze pasjes mogen wij niet bewaren en worden direct vernietigd. Dit om fraude met deze pasjes te voorkomen.

Bent u uw OV-chipkaart kwijt? Ga naar de website van de OV-chipkaart.

Bent u uw bankpas kwijt? Blokkeer uw pas en vraag bij uw eigen bank een nieuwe pas aan.

Gehandicaptenparkeerkaart (GPK)

Bent u uw GPK verloren? Dan kunt u bellen met de Servicebalie in het gemeentehuis op (0341) 359 611.

Heeft u een GPK gevonden? Wij vragen u dit document naar de Servicebalie in het gemeentehuis te brengen. U mag dit niet thuis bewaren.